Translate

måndag 19 maj 2014

Someday i know we're gonna beat again

Helgen var ganska najs. I fredags så hände de inte så mycket, jag tränade å så.
I lördags dömde jag näst sista matchen för iår.. Hahah shit vad fort de gått. Sen var jag med miranda å så.
I går var jag på utbildning hela dagen. Det var sista utbildningen på ett bra tag. skönt.
Idag så var skolan rätt lång men ganska rolig ändå. Efter skolan for jag nästan direkt till hallen. Tränade inte så mycket jag kollade mest. Efter det stannade jag ett tag med elin, Miranda, Soso och Ornella. Vi spelade match mot några andra. Det var väldigt roligt faktiskt. Det var länge sedan basket varit så kul haha..
Nu ska jag se lite serier. Imorn har vi nån temadag hela dagen i skolan. Vi ska prata om eu valet. hoppas de blir kul .






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar