Translate

torsdag 15 maj 2014

It seems like we've been losing control, somebody tell me i'm not alone

Veckorna flyger iväg just nu. Det är typ 3 veckor kvar av skolan tills jag går ut 9an och då är det hejdå tuna. Känns skönt men kanske lite tråkigt att vi kommer splittras.
Jaja idag hade vi nationella prov i religion, jag trodde att jag skulle faila de så hårt men det känns iaf bra nu. Efter de hade vi no å sen spanska men vi körde brännboll då. Efter skolan for jag hem å sen till hallen. Tränade dock nästan inget eftersom jag har problem med benhinnorna just nu.
Annars har jag inte gjort så mycket denna vecka. Pluggat massa för alla rester som ska in så snart som möjligt typ.
Jaja nu ska jag göra klart lite grejer å sen ska jag typ gå å lägga mig för är svinigt trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar