Translate

onsdag 21 maj 2014

Just like we did when we were younger

Gårdagen var rätt så chill. Skolan var rätt ok, vi hade nån temadag om eu valet typ.
Efter skolan for jag å Miranda å Elin till donken å köpte glass. Efter de cyklade vi runt lite. Sen for jag hem å åt och sedan till hallen. Jag kände idag på morgon att jag tränade mer än vad jag egentligen skulle ha gjort. Eftersom att jag har benhinneinflamation.  Jaja de var najs iaf
Idag så hade vi prov i skolan, det gick inte så bra men hyfsat.
Efter provet så fick vi fara hem. Jag var hemma vi 4a. Då gjorde jag inte så mkt. Sen vid 6 så for jag till hallen ett tag me Elin å Alicia. Sen for vi till mjökludden å chilla ett tag. Då kom även Amanda. Då for vi till skolgården å hänge där till halv 10 typ. De var väldigt najsigt.
Efter det så for jag hem å skrev på min svenska uppgift som ska in imorn.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar