Translate

lördag 10 maj 2014

Side by side or miles apart, Friends are forever close to your heart

Denna vecka har gått så svinigt snabbt. Det är ju skönt. Vi har haft 3 nationella  prov denna vecka. Det har varit väldigt mycket så jag är svin trött. Annars har jag varit med Pernilla i onsdags och sedan efter ett tag kom Miranda också. Vi snackade och lyssna på musik typ de var trevligt hehe.
Igår så for jag till hallen vid 3 med Amanda å Alicia. De var najs, vi spelade pingis å sköt å så. 
Idag så for jag å hämtade min lillebror efter skolan. sen for jag å Miranda å Elin till dollar. Efter de for jag till hallen. Vi hade världens lugnaste träning. Vi hoppade hopprep när två vevar hela träningen. Vi körde klockan å så. Efter träningen så kom Pernilla hit. Vi chillade typ
Imorn ska jag på nån planeringsdag för vråken till 4. Efter det så har jag lite planer som jag hoppas blir bra! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar