Translate

torsdag 6 mars 2014

No one's gonna tell us what's right



Okidoki! 
Igår vaknade jag klockan halv 9 på mitt lov.. Först för att min kusin kom och sen var jag med min lillebror.. Jaja vid ett typ kom Miranda å Alicia hit! Och en halv timme efter så kom även Amanda! Planen var att vi skulle se en film men slutade med att vi satt å spelade spel. Vid halv 5 tog vi bussen till stan för att gå på bio! Vi såg hundraåringen! Den var typ bra! Ganska rolig. Hehe.. Efter de tog vi bussen till kvantum. Vi var där typ en timme.. Sen kom jag hem vid 10. Jag var svin trött. Jag såg på grown ups sen gick jag å la mig. 
Idag har jag gått till Storheden med Elin å Niklas. Vi köpte typ inget utan gick bara runt å så. Sen efter de gick jag till hallen men den var inte öppen så for hem å åt!
Vid sju for jag och Elin å mötte Miranda vi Tuna. Vi gick till Amanda å Alicia å sen gick vi till donken å spelade basket. Efter ett tag så tog vi bussen till maxi och gick ringa där. Det var najs. Kom hem vi halv 10 å då såg jag film. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar