Translate

tisdag 11 mars 2014

people talk shhh but we don't listen

De e ju najs att det kommer cirka ett inlägg i veckan. Men nu är det så att jag inte har så mycket tid.
Jaja i torsdags så var jag å badade med Elin, Pernilla å Miranda. Det var ganska najs asså :P Heheh..
Sen efter de så for jag till hallen. Sen tänkte vi gå på hockey men ingen orkade typ.
I fredags städade jag mitt rum(äntligen!!). Sen vi 4 for jag till hallen. Det var en ganska jobbig träning.
Efter de så for jag hem å tog en snabb dusch sen kom Amanda å Alicia hit för att se film. Men vi såg på lf istället mot Uppsala. Efter matchen så snackade vi massa å så..
I lördags gick jag å Miranda till storheden. Vi gick runt massa å kollade på roliga grejer. Efter de for hon hem till oss å vi snackade massa å planerade heheh…
I söndags så dömde jag p98.  Det gick inte så bra men men…
Igår var jag på skolan. Vi fick sluta en timme tidigare eftersom vi hade vikarie heheh…
Sen for jag till hallen. Det var en jobbig träning.
Idag så var skolan ganska tråkig. Efter de gick jag hem å typ inte gjorde nå sen for jag till hallen.
Imorn står de inte mycket på schemat. Skola till 1 sen hem å chilla.
Nu ska jag typ se serier så goodbye :)
95 dagar kvar nu!!! :* <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar