Translate

måndag 3 mars 2014

Pain is temporary. Quitting lasts forever

Okej, förra veckan var ganska bra. På torsdagen var på lf med Pernilla, Miranda å Amanda å Alicia. 
Lf förlorade… Som vanligt. 
I Fredags var jag på Northland med Pernilla å Miranda. Dom vann. Det var deras första slutspelsmatch. 
I lördags var jag på stan med mamma å elin. Jag köpte ett par jeans, 1 tshirt, 2 tröjor och en kofta :).. Sen köpte jag lite smycken. 
Igår gjorde jag inte mycket. Var med Pernilla, vi hjälpte mamma att bygga en slalomback som hon skulle ha till sitt skolprojekt. Sen på kvällen såg jag 2 filmer. 
Idag har jag varit hemma med hugo. Vi har fått sportlov :D. 
Sen på kvällen for jag på LF med Amanda, Alicia å Miranda. LF förlorade så vi gick tidigare å gick runt på stan. 
Imorn ska jag på bio. Ska se hundraåringen :D. Sen på dan ska jag också se filmer å så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar