Translate

lördag 22 mars 2014

No one's gonna change who we are

Igår så var skolan ganska chill. Vi slutade vid halv 2 så då gick jag och min syster och hämtade min lillebror. Sen gick vi hem och typ inte gjorde något. Vid 4a drog jag till hallen för att träna mitt lag.
Sen skyndade jag mig hem för att äta och fixa mig för LF.
Jag var på lf med Amanda och Miranda! Det var kul.. Haahah..  Efter det for jag hem och typ inte gjorde något.
Imorse for jag på boll å lek. Det var ganska kul faktiskt. Efter de for jag med mamma och hämtade nå paket och handlade typ. Sen for jag hem och duschade och sen var det dax för Northland.
Var där med Amanda! Hahah vi hade väldigt kul.  Efter de for vi till stan ett tag å sen for jag hem å såg hockey. Efter det har jag inte gjort så mycket. Har sett gladiatorerna och början på valentines day. Har redan sett den men men..  Jaja är svingit trött så ska typ se en film sen ska jag sova..
Bjuder på härliga bilder :P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar