Translate

måndag 24 mars 2014

Hope all of you are happy, but it always someone like been hurt of it

Igår så var jag på tuna och dömde en match. Det gick faktiskt helt ok. Efter det for jag å handla på maxi å sen hem och typ chillade. Jag bakade en tårta åt mamma, den var god men väldigt mastig. 
Idag så var skolan ganska tråkig. Började med idrott, sen so, sen engelska och sist no.  Efter skolan gick jag direkt till hallen.  Träningen var ändå ganska lugn. 
Efter det gick jag hem och har typ inte gjort så mycket. Har sett hockey typ. 
Okeej det var det. Nu kan jag ju dra denna vecka i en snabb liten schema:
Tisdag, skola, träning och typ inget mer hahah
Onsdag, skolan, stan, kanske en annan grej också
Torsdag, Skola, kanske träning, träna mitt lag
Fredag, döma 2 matcher kanske lf + skola
Lördag, döma, coacha och vara i hallar från 9-20 hehe
söndag, samma som lördag typ.
Najs vecka eller?  Haha nja. Jaja ska typ sova. Är så trött 
Hahah blondie






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar