Translate

torsdag 20 mars 2014

I'm getting worse and you don't care

Okeeej.. Igår for jag ju till storheden med Alicia, Amanda och Miranda. Vi gick runt på typ alla affärer i hela storheden. Det var fett kul. Hahaha… Sen for vi och köpte tårta. Efter det for jag hem och åt och sen vid 7 så for jag tillbaka till storheden och köpte fika till nationella. Sen for jag hem och typ gick å såg på serier.
Imorse hade vi nationella i svenska. Det var det sista provet. Vi skulle skriva nån text. Jag tycker att det gick hyfsat bra för mig faktiskt. Efter det så flöt skolan på ganska bra.
Efter skolan så gick jag till hallen. Var där med Amanda och Alicia typ. Vi spelade pingis med några andra sen började vi skjuta. Sen kom alla andra också!
Efter träningen skyndade jag mig hem och duscha och sedan kom typ hela elins lag hit för att ha en filmkväll. Vi åt pizza å såg på en film! Filmen var väldigt bra och intressant! Kolla på den den heter Basketfrälst. Under filmen så gick jag och Amanda upp på mitt rum och fixade ordning tårtan sen gick vi ner och sjöng till mamma som har fyllt år! GRATTIS MAMMA på 37 årsdagen!! <3. Hon blev väldigt glad! Hehe Efter filmen började jag att plugga till mitt matteprov imorn. Det verkar svin svårt..
Sen gick jag upp på mitt rum och tog de lugnt med Amanda och Alicia  och Miranda, sen kom dom andra och vi satte på musik och sjöng svin högt!! Hahahahha..
Jaja ska plugga lite mer nu så hejdå.


OBS.. Min mamma fyller inte 40, det var ett skämt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar