Translate

söndag 2 februari 2014

Your Amazing Just The Way You Are

Shit vad veckorna flyger iväg asså. Veckan som nu gått har jag inte gjort så mycket faktiskt. Var på LF i tisdags med Amanda, Alicia och Miranda. Det var kul men matchen sög. LF förlorade med 10-20 mot Örebro som e sist. Sen har vi haft massa i skolan.. I onsdags var jag på northland med mamma, Elin, Hugo å Miranda. Dom vann mot Norrköping med 10 kanske. As mycket folk på läktaren å dom körde vågen å allt :D. I fredags var jag också på Northland fast då var jag med Amanda å Miranda. Vi hade väldigt kul. Hehe northland vann med 20 kanske efter en ganska dålig match.
Nu i helgen har jag inte gjort mycket. Har suttit i sek, varit på boll å lek å tagit det lugnt för det mesta.
HAr sett massa filmer å så..
Nu sitter jag å designar ett par nike skor som jag ska beställa snart :) Jätte najs jag vet.

Nu ska jag dra men ska lämna er med denna video som ni kan se om och om igen :D Den är helt grymt bra <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar