Translate

torsdag 23 januari 2014

You'll never guess my secret

Igår var jag på hockey. Hehe det var Asplöven mot Djurgården. Jag var där med mina morbröder och min syster. Asplöven vann med 1-0.
Idag gick vi till halv 4. Vi hade hk, svenska, spanska och bild. Sen direkt efter skolan for jag till hallen. Jag var där en halvtimme innan så jag, Alicia, Amanda, Wilma och Mikaela körde stress. Hehhe det gick inte så bra och spårade ut. Sen hade vi ett as jobbigt fyspass.  Kommer ha träningsvärk imorn. Men  annars var träningen rolig.
Efter träningen for jag hem och åt sedan for jag och tränade f03.
Nu sitter jag här och inte gör något. Har sovmorgon imorn så ska nog se några avsnitt OTH eller en ny serie som jag blev tipsad om som heter Under The Dome. Den verkar bra nu i början iaf :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar