Translate

måndag 3 februari 2014

keep your friends close but your enemies closer

Hej.
Skolan idag var typ svin tråkig. Vi hade idrott, so, engelska, världens senaste lunch så vi fick inte den riktiga matten utan nå reserv, matte och no. Måste jag säga mer?
När vi slutade drog jag till hallen direkt. Nuzura följde med dit ett tag. Det var chill, vi satt å spelade å snacka typ. Sen tränade jag. Tyckte träningen var bra, vi hade bra tempo på matchen å mitt lag spelade super bra.
Efter det stannade jag i hallen med Alicia, Amanda å Elin. Vi såg p98s match å Elin satt i sek. Annars sköt vi, spelade en mot en, snackade å så.
När jag kom hem från hallen så var klockan 9 typ så jag åt middag å sen har jag kollat på skor igen heheh. Har typ bestämt vilka jag ska ha. Ett par svarta å sen står jag å väljer mellan dom här paren.  Dom svarta ska jag köpa, men det är dom andra.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar