Translate

måndag 10 februari 2014

You saved me a million times

Förra vecka var ganska chill. I lördags var jag först på boll å lek. Efter det så stannade jag, Pernilla å Elin ett tag i hallen och spelade match mot Tim Whitwhort som spelar i LF. Vi förlorade med 5-3. Han hade även en baby i ena handen hehe.  Efter det så åkte vi i väg med min syrras lag till över Kalix för att se dom spela. Jag och Pernilla satt å räknade statistik å sånt.
Igår gjorde jag inte så mycket. Såg när Marcus Hellner fick silver. Det var ju bra..
Idag så hade vi sovmorgon till 10 typ. Då skulle vi vara på kulturens hus för att se Zacke och Kalle Gracias. Jag trodde inte att det skulle vara så bra men det var det faktiskt. Efter det åkte vi till skolan å typ bara satt i fiket ett tag å chilla. Sen åt vi å efter det hade vi NO prov. Det var väldigt svårt.
Efter det gick jag till hallen å tränade sen for jag hem å har typ inte gjort något nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar