Translate

torsdag 20 februari 2014

If you have something worth fighting for, then fight for it.

Okej, det hann gå ett år till mellan bloggandet.  Har för mycket läxor å skit.
Drar denna vecka i en snabb sammanfattning. Förra veckan var hyfsat bra men orkar inte skriva om den.
Så måndag då, var på skolan till 20 över tre då jag drog till hallen för att träna.
I tisdags gick vi till 3 typ, sen for jag hem. Vid 5 for jag tillbaka till skolan för utvecklingssamtal. Det gick rätt ok faktiskt. Efter det mötte jag upp Miranda i hallen å vi sprang typ till bussen för att åka till lf. Jag var där med Amanda, Alicia å Miranda då. Vi hade svin kul hehe :P Det var länge sen lf var så kul, inte för att det brukar vara tråkigt men det var riktigt kul. Fast matchen sög men men.
I onsdags så slutade vi tidigt *.* Så skönt. Vi 6 for jag till Northland me Amanda å Miranda. Det var kul. Vi snackade massa vettiga grejer å planer å se :P.
Idag då? Ja skolan sög, vi gick till halv 4. Efter det gick jag å Pernilla till hallen. Jag skulle döma Elins match å Hon skulle sitta i sek. Det var en match jag trodde dom skulle få pisk i men dom vann med 25 :D hahah grymt ändå.
Imorn står det inte mycket på schemat. Skola, träning och chilla typ.
Lördag så äre 2 matcher att döma och boll å lek. Sen kommer jag troligtvis vara med Pernilla.
På söndag är det 1 match att döma och sedan får vi se vad som händer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar