Translate

söndag 1 december 2013

Work hard and become the person you have always wanted to be

Denna helg har varit väldigt bra ändå!  Men i allt bra måste de ju hända mindre bra grejer eller? Jepp de e klart!
Förra veckan var rätt ok. Vi hade mest projektarbete i skolan och vi har äntligen avslutat teater arbetet. Det var så sjukt tråkigt.
Helgen iaf börjades på LF.  Jag var där med Alicia, Amanda å Miranda. Elin var oxå där men hon var men Pernilla, Karen och Carlos. Vi hade iaf svin kul! Vet inte med dom.
Sen i lördags var jag först på boll å lek! Det vaar ganska najs sen var jag å dömde elins lags matcher! Första matchen gick hur bra som helst! fast dom förlorade men ändå! Sen satt jag i sek till killarna. Sen hade Elin å dom match igen mot Gladan. Det var inte en rolig match att döma. Alla som inte var inblandad i min systers lag bara klagade på domslut å sek, fast än det flesta grejerna var rätt.
Sen idag så var jag och kollade på elin match i bergnäset. Dom vann med typ 60 poäng.. Efter det har jag inte gjort så mkt. ska nog inte göra så mycket mer denna helg iaf.
Jaja tagga skola imorn då :P eller nä..¨

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar