Translate

måndag 25 november 2013

There Are Alot Of Acts Today, But If You Talk Pop Music, Where Do You Go? There it's only One Direction

Okej, vart ska man börja då?
Ja på skolan har vi haft teater igen. Det är så sjukt tråkigt. Annars har vi haft ett projektarbete som kommer att hålla på ända fram till jul + 2 veckor efter.
Under helgen har jag gjorde jag en hel del. I lördags vare öppethus i gymnasiebyn. Yupp, blev ju lite säkrare iaf hur mitt val ska se ut. Jag var där med Pernilla å vi gick å fika efter det.
Sen for vi hem till mig å typ jul pyntade hehe det var svin tråkigt men det slutade iaf med att vi städade mitt rum. Som egentligen låter svin tråkigt men det blev kul på nå sätt. Det blev en sån stor skillnad.
Sen vi 8 så började en 7 timmars lång livestream av One Direction som vi såg på. Men med vårt Internet så laggade så in i h*lvetet. Sen sista timmen så funkade inte de alls. Men jag såg det på repris dagen efter. På söndagen var jag och Pernilla å coachade vårt lag. Vi vann 2 av 2 :) Heheh första gången.
Jaja idag släpptes One Directions nya album som är så jävla bra. Bästa än så länge :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar