Translate

tisdag 10 december 2013

We most travel in the direction of our fear

Snart har halva december gått. Shit vad tiden går fort.  Förra veckan var det rätt mycket på skolan. Vi hade prov å massa projekt arbete.  
I fredags var jag på northland med Miranda å Amanda. Sen var deras lag där oxå men vi satt längre ner än dom. Dom hade nån tävling sen i halvtid.
Helgen var väldigt bra. I lördags så var jag med Pernilla, resten av min familj var i Gällivare å spelade match. Vi var först på hockey sen for vi och köpte lite julklappar på storheden.  Efter det for vi hem till mig å lyssnade på musik å gjorde tacos. Det var en najs lördag. På söndag så var jag först på min systers match. Dom vann efter förlängning med 2p typ. Dom kanske inte spelade så bra men men dom vann iaf.  Efter det så for vi hem å bakade massa julgodis. 
Igår var vi lediga. Det var as najs. Jag var ensam hemma typ hela dan å sen vi 4 for jag till hallen. Det har varit bra dagar iaf helgen. 
Idag var vi på universitetet. Det var snöstorm å vi gick dit å tillbaka. Man såg ut som ett vrak efteråt.. 
Nu ska jag gå å se på en film så hejdå. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar