Translate

lördag 14 december 2013

Keep the people you love close. They are your strength

Igår på skolan fick vi fika sen hade 6orna lucia tåg som vi såg på. Det var trevligt såhär på lucia dagen. Sen efter skolan for jag hem sen for jag till hallen å hade fika med mitt lag å sånt.
Jag var tvungen att skynda hem eftersom att vår buss gick 6 å träningen slutade 5.
Jag for iaf på lf.  Jag var där med Amanda å Miranda sen var typ alla i deras lag oxå där plus massa vänner eller vad de då var till dom. Vråken var med i nån tävling i halvtid. Dom förlorade men de var bra kämpat ändå.
Idag var jag på boll å lek, det var julavslutning.
Efter det så dömde jag f01 match. Det var en bra match faktiskt.  Efter det stannade jag i hallen 1 timme typ å kollade på f99s match sen drog jag å handlade me pappa.
Sen har jag knappt gjort nå. Typ chillat å så.  Dagen har varit najs, och morgon dagen kommer nog bli najsare. heheh :)

Jaja sist men inte minst har jag börjat smått träna basket igen. Det är typ kul igen. Måste säga att jag saknade lite där ett tag. Jag kör inte så seriöst att jag spelar match men jag tränar iaf :) Heheh
Jaja ska typ upp tidigt imorn så g-natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar