Translate

onsdag 20 mars 2013

You got me sick

Hejjj!
nu kommer en kortfattad text om dom senaste dagarna.
I söndags var jag på hockey. Det var helt ok för luleå vann ju.

I måndags var det min mammas födelsedag! Annars var de ju skola som vanligt. den flöt väl på ok. efter de for jag på träning sen hem å duscha och sedan på northland! Det var fett najs :) dom vann och det var bara najs som typ alltid på northland! :D hahah no more about that

Igår var jag på lf med najs folk! Matchen var bra. Lf spelade som ett topplag och vann mot uppsala :) Nästan alla var bar i LF :) Det var iaf en bra tisdag om man säger så ;)

Idag har jag typ inte gjort nå, var med pernilla efter skolan. Sen enär hon for hem så gjorde jag typ inget och nu har vi gjort so. Den var väldigt svår..
aja hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar