Translate

lördag 16 mars 2013

Tell the world i'm here

Nu kommer ett längre inlägg om fredan och idag :P
Så vi börjar med igår! Vi stod ju i fiket. Det var tråkigt men vi fick sluta tidigt! Efter det så åkte vi till stan för att gå till frisören. Jag blev ganska nöjd med mitt hår. Trodde att jag skulle bli flintis så slitet som mitt hår var men de blev jag inte. Haha :P 
Idag då. Ja dagen började i hallen. Efter att ha varit där i typ 2 timmar drog jag hem och chillade ett tag. Klockan 3 for jag och min familj till o'learys som ni kanske såg på bilderna från förra inlägget. Vi bowlade och åt. Jag vann första omgången i bowling men totalt vann pappa med 1 poäng eller vad man då säger. Men jag var bäst ändå ;) Haha
Snart ska jag se på Twilight breaking dawn part 2 :D blir fett najs :P Haha hejdå :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar