Translate

tisdag 20 mars 2012

after all the bad moments comes the all good moments

Hej!
Orkar inte blogga vad som hänt i helgen. De har typ inte hänt nå :p.
Igår var jag i Vipen på Northland och såg när dom vann mot mark ganska överlägset. De var hur kul som helst.
Idag var en kort skoldag på bara 2 timmar. Men ändå ganska skönt, för imorn går man ju till 10 i 4. Nån som vill byta?!?
Efter skolan for jag till stan och träffade min moster. Vi gick och åt på Max och gick runt lite sen for jag hem. Träningen gick väll okej idag. Var väldigt trött. Sen gick jag till Borgmästarn för att träna min systers lag. De gick väll oxå okej.
Sen gick jag hem och såg de jag trodde skulle bli höjdpunkten för dan men ja.. De var Lf som dom streama. Dom förlorade med 8. Bäst i LF: Andreas Person , han är alltid bra typ :P. Och Urule var också bra :). Nu ska jag gå och se lite på TV

Andreas Person 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar