Translate

fredag 23 mars 2012

I'm like the happiest girl in the world

Hej!
Orkar inte gå igenom vad jag inte har hunnit blogga.
Men idag gick skolan fort och de har varit kul också. Vi sluta två så då gick jag hem och gick ut med min hund sen chilla jag bara tills jag gick till bussen och åkte till LF :P.
Matchen var från början en trög match som jag trodde LF skulle förlora. Men nepp de gjorde dom inte dom rent av utklassa Sundsvall med 85-52. Väldigt lite poäng faktiskt :P Men de var ju bra att dom vann iaf. Nu står de 1-1 i matcher :). Nästan alla i LF var bra idag, men vissa gånger gick de inte så bra :P. Var på matchen med min kompis Nuzura :D. Asså de var typ den roligaste matchen på hela året. De var sånt trck på läktaren osv.
Imorn har jag match klockan halv tio på björx. Tagga.. PÅ söndag har vi också match :)

Nuzura kollar på Baket. Intresserad också :P




6 kommentarer:

  1. ok roligt för dig att ta foto med honom de hade jag villat men jag skulle nog inte våga

    SvaraRadera
  2. LOL du är ju modigare än jag :P

    SvaraRadera
  3. hahahhah julia mins du? efter jag tog den så var batteriets slut på din kamera så himla tur :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. Ja tänk om vi hade väntat en minut till? Då hade de varit kört för mig :P.

      Radera
  4. jappp du hade bara tur :) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodu.. Så många gånger som minnet var fullt <3

      Radera