Translate

fredag 16 mars 2012

people crying, but nobody cares

Hej!
hann inte blogga igår. De var nog för att jag hade träning och sedan for jag till affären. Då han klockan bli så mycket så jag han inte. Men gjorde väll inte så mycket. Var en sväng in till stan och kollade på 15 minuter av LFs träning. De var ganska kul faktiskt.
Idag hade vi HK på elevensval. De var kul :) vi gjorde vofflor. Sen efter skolan for jag och en kompis och min syster och kollade på LFs träning igen. Fast idag han vi se nästan hela :). Sen efter så for vi och köpte callipo (stavning) och sen åkte vi med bussen hem.  Sen senare så for vi till baka till pontus för att se Northland spela match. Så kanska mycket basket hare varit idag :P men klagar inte.

Lite suddig men men.. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar