Translate

tisdag 23 september 2014

No one ever makes me feel like you do, when you smile, baby tell me how to make it right

Helgen var helt awsome. Vi åkte till min stuga i fredags. Där var massa roliga som jag pratade med typ hela kvällen. Hade as kul hela kvällen.
På lördagen så var det 30års fest. Min morbror Johan fyllde år!! Festen var as najs. Mycket roliga människor där också. Hahahha :D ;) Det var verkligen en kväll att komma ihåg. Det var as god mat också. En av kockarna på Waldorf var där <3. Så svinigt gott..  Vi kom tillbaka till stugan vad halv 1 kanske.
Dagen efter så for vi på ett till kalas i töre. Min kusin Lovisa fyllde 5! Det var väldigt mycket barn där hahah.
Igår så var jag först på skolan och sedan på gymmet och sedan i hallen. Blev mycket träning. Det är typ så alla vardagar ser ut. Skola, träning, äta och sova.
Här är lite bilder från helgen osv.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar