Translate

söndag 7 september 2014

I Dream Of A Never Ending Summer

Nu hann det gå ett tag innan jag skrev senast.. Har bara inte så mycket tid nu när skolan har startat och jag har så hemskt mycket att göra varje kväll. Träning, läxor och sådant.
Sundet var iaf rätt så najs. Vi grilla å snacka å såg nån dansk serie på TV hahah. Sen åt vi typ hela tiden känns de som ahaha.
Efter sundet för jag hem å sedan till stan å fixa min lön från kommunen och sedan till LF som hade träningmatch mot umeå typ.
Helg då var jag å min syster ensamma hemma. Vi gjorde typ inget. Såg massa filmer å var med några roliga.
Sedan har vecka bestått för det mesta av skola.. Och även en del träning.
I fredags så var jag på matmarknaden i stan. Åt nån våffla med nutella. Den var god men inte såhär jätte god.
Sedan for jag till hallen å spelade lite haha.
Igår så var jag med ungdomsstyrelesen i Vråken på ett ''möte''. Efter de så var jag på stan ett tag med Miranda sedan for jag hem å typ inte gjorde något.
Idag så ska jag göra en massa känns det som. Ska nog börja nu! Hahah
Kommer inte hinna skriva på mycket nu denna vecka. Först å främst så äre de så mycket i skolan, sen till helgen ska jag iväg med Vråken på en ''kickoff'' i Ötå. Så vi får se hur mycket skrivande de blir.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar