Translate

onsdag 23 juli 2014

Four years of happiness, four years of love, four years of greatness, four years of ONE DIRECTION!!

Kan inte fatta hur åren flyger iväg. Känns som om det var igår jag hörde er första gången. Detta har verkligen varit år jag aldrig förmodligen kommer att glömma! Alla säger att jag kommer glömma er och att detta bara är galet, men jag kommer aldrig göra det och det kanske är galet men då får det vara de.
Folk säger också att jag bara slösar massa pengar, men varenda krona är värt de! Alla grejer jag köpt betyder mycket för mig och alla har sina minnen. Det är grejer jag aldrig och då säger jag aldrig kommer att kasta iväg. Det kommer vara mina minnen när jag blir stor och kollar igenom gamla grejer!
Ni har varit en anledning att vara glad fast än man har varit hur sur/ledsen som helst. När man slår på eran musik så får man en glad känsla! Sedan alla videor och allt gör en bara bättre!
Man kan inte beskriva med ord hur mycket ni betyder för mig! Ni brukar ofta göra mina dagar bra från att varit sämre! Allt ni gör är så bra! Det finns inget man inte kan gilla med er. Så klart har alla haters men dom som hatar er vet bara inte hur bra ni tar hand om fans och hur fina människor ni är! Jag kanske inte känner er eller har träffat er irl men ändå så betyder ni så mycket för mig!
Det bästa som hänt mig var nr jag har varit på eran konsert båda gångerna! Det var en av dom två bästa kvällarna i mitt liv.Jag ångrar inte en krona jag slösat på konserter och allt. Det har varit en sådan upplevelse man aldrig kan glömma. Sedan bara att se er live är så amazing! <3
Det har varit väldigt bra år det här. Ni är så amazing och perfekta! Era låttexter talar verkligen. Dom har en väldigt bra mening! Och alla låtar går att lyssna på när som helst.
Jag hade kunnat fortsätta hur länge som helst att skriva hur mycket ni betyder för mig och allt! Men nu ska jag göra en annan grej!
Det sista jag vill skriva är att jag verkligen hoppas att det blir många mer bra och glada år med er! Hoppas n släpper mer grymma album och åker på fina turner. Hoppas ni vinner massor med fina priser för det är ni verkligen värda! Ni är värda allt ni kan få! Allt ert slit och jobb. Hoppas ni får fina familjer i framtiden. Hoppas ni är lyckliga just nu, som alla fans är, för inget skulle vara värt om ni inte tyckte det var kul.
Jag ser verkligen fram emot framtiden och se hur det blir! Men först så tar vi ett femte år och sedan får vi se! Vad som än händer kommer jag att fortsätta lyssna på er! Alltid!
Så Tack för allt kära ONE DIRECTION! Ni har förändrat mitt och flera miljoner andra tjejers liv! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar