Translate

torsdag 24 juli 2014

All i wanna be is somebody to you

Veckorna har gått väldigt fort nu. Imorn jobbar jag min sista dag, sedan är det ledigt ett tag till sedan skola.
Dagarna har mest bestått av jobb och sedan hem å chilla i värmen. Idag efter jobbet så var jag och badade med några. Det var typ skönt men kallt i vattnet. Sedan så for jag till Maxi och köpte en present till min syrra som fyller år idag!!! GRATTIS ELIN!!! :D
Annas har de inte hänt så mycket. imorn kanske vi ska till stugan efter jobbet.
Sen nästa helg åker jag förmodligen till umeå :D.
Igår så skrev jag ju ett inägg. Första på as länge typ. Det var one directions fyra års dag :D. Najs najs :D
Ska hitta på något roligt hit framöver så det kommer iaf.
En bildbomb från sommaren kommer också att komma inom en snar framtid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar