Translate

måndag 16 juni 2014

Where We Are - Tour + Stockholm

Helgen har varit helt j*vla underbar! Rent av Amazayn!!  Höjdpunkten på helgen var ju utan tvekan konserten!! One Direction var så J*vla bra!! Man blir så kär efteråt!! Alla låtar var så bra! Allt var helt perfekt!!
I fredags så kom vi till Stockholm vid 11 men då hade Miranda ''tappat'' bort sin väska så vi fick gå runt på arlanda för att få hjälp. Vi var där till 3. Miranda fick inte sitt bagage..  Annars shoppade vi mest i fredags!  Mirandas bagage hade hela tiden varit på bandet men hon visste inte hur väskan såg ut. Hin fick väskan iaf till hotellet i lördags. 
I lördags så började vi med att leta en basketaffär. Det tog väldigt länge men vi hittade den till slut. Sen åkte vi med Skyview upp på globen! Det var väldigt coolt men lite läskigt. Efter det gick vi och fixade oss till konserten sen for vi och åt och sedan mot Solna!!! :DDDD
När vi kom dit så köpte jag lite grejer och sedan gick jag och Pernilla till våra platser! Dom var väldigt bra! Precis på sidan om scenen. Vi satt där i typ en timme tills 5 seconds of summer kom ut på scenen! Dom var väldigt bra! Man började gilla dom mer efter konserten!! :)))  
Sen ställde dom om scenen i typ 30min och sedan kom One Direction ut!! OMG vad glad man blev. Allt var så bra!! Dom pratade mellan låtarna, spexade, pratade svenska, skämtade med mer. Sen var dom så snygga att det inte finns!! :* Ångrar verkligen inte att jag for dit och allt jag köpte där!! Allt var så jävla perfekt! Dom var perfekt! Vill bara tillbaka och se dom om och om igen! Hoppas verkligen att dom kommer tillbaka till Sverige snart! Om detta var sista gången jag såg dom live så kommer jag börja gråta! Dom är bara så BÄST!!! :D I LOVE ONE DIRECTION FOREVER!!! <3 Hade kunnat skriva så mycket mer men klockan är så mycket och är så trött!!
Här är bilder från konserten! :P Mer bilder kommer imorgon när jag gått igenom dom och laddat upp dom på datorn!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar