Translate

torsdag 19 juni 2014

I want the one i can't have

Dagarna går ju så här lagom fort på sommarlovet, man vill ju helst att de ska vara hur länge som helst. Snart vare en vecka sedan vi var på konserten!! Vill verkligen se dom igen.. OMG om dom aldrig kommer tillbaka till Sverige, kan inte en tänka de. Eller värre, om dom splittras!!  Har iaf redan börjat planera nästa gång om de blir någon :)))) Dom är så jävla braaa!!! <33333
Dom senaste dagarna har jag klippt mig, paddlat kajak och nästan ramlat i... OMG vad ostabila dom var... Sen har jag varit med massa männsikor, har även varit på stan osv. Har haft de rätt så bra hahhaha!! Kommer dock bli bättre! Imorn ska jag på tivoli! Så najs att de inte finns!! Sen ska jag till stugan. Rätt najs ändå, kommer massa najsa personer dit. Sen nästa vecka vet jag inte vad som händer.. Kommer nog bli najs iaf! Min lillebror fyller år då! Sen veckan eefter fyller typ jag år!! :D Najssss!!! Älskar sommaren! <333
Kommer göra ett flipagram om stockholms resan som jag kommer lägga upp imorn troligtvis! Sen bilder från dom senaste dagarna kommer också! Hahahha ligger efter med allt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar