Translate

lördag 24 maj 2014

The circle will never end, just know that we meet again

Dagen har varit väldigt bra faktiskt. Skolan var rätt ok. Efter skolan for jag hem och då kom Amanda å Alicia hit en sväng eftersom dom typ var utlåst.
När dom for så drog jag till Miranda. Vi chillade ett tag sen for vi till mjölkudden. Först på Max sen på konsum. Efter de for vi till skolgården å chillade ett tag. Sen for vi till tunavallen men de var typ inge kul som hände så vi drog till hallen å dunka musik istället. Efter de for vi hem å åt. Efter maten så for jag tillbaka till Miranda. Vi for då med Pernilla till kvantum. Efter de drog vi igen till tunavallen å såg lite av en match typ. Sen cyklade vi runt lite på tuna. Men vi blev less ganska fort så vi for till skolgården, och sedan spelade vi lite basket och for sedan till Miranda. Där chillade vi å lyssnade på musik typ. Jag kom hem vid halv 11. Det har varit en bra dag faktiskt.
Imorn äre coachavslutning och sedan vet jag inte vad som händer.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar