Translate

söndag 25 maj 2014

I guess i need you baby

Dagen har varit fett bra ändå. Vaknade vi halv 11. Då var jag med min lillebror till 12. Då kom även Elin hem. Sen vid 1 så for jag å Miranda till dollar å köpte godis. Sen for vi en sväng till Tunavallen. De var typ 2 matcher där. Hahahah.
Efter de for jag hem å fixade mig för o'learys. Hahah. Jag krossade så hårt alla i bowling. Fick 148 poäng på en omgång. Hahah det var ju en sån hör once in a life time grej dårå men känns ändå bra. Efter bowlingen åt vi å chillade. Sen gick vi å spelade lite grejer i spelrummet där. De var as najs kväll. Kom hem vi 8-halv 9 å då såg jag serier å chillade.
Nu ska jag se lite mer serier å sen sova. :)
BTW. Imorn(idag) äre morsdag så glöm inte de,!
Bilderna från olearys kommer imorn. Måste redigera dom lite hahah…




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar