Translate

söndag 30 mars 2014

Failure is success if we learn from it

Helgen har varit väldigt bra faktiskt.
Igår var jag i hallen från halv 10 till 7 typ..  Jag var svingit trött efter men hade haft kul som fasiken.  Det var massa matcher och sen var det break en timme då spelade vi match ändå hahha.
Sen var jag i bergnäs hallen två timmar för att coacha vårt lag. Det gick inte så bra men man ser att dom har blivit bättre.
Idag var nästan bättre än igår. Vaknade vid 9 och för till LEA vid kvart i 10. Elins lag spelade final där.
Efter matchen åkte jag och mina morbröder å köpte mat. Sen hämtade vi upp Amanda och for till tuna. Det var en period kvar av en match där. Jag vann en LF tröja i lotteriet också.. Har köpt lotter  för 80kr för att få tröjan sen fick jag den. Jag och Amanda var själva i hallen till typ 2 då började vi gå mot hon för hon skulle hämta en tröja. Sen åkte jag med hon och Alicia och deras mamma till prisutdelningen på LEA.
Efter utdelningen så for jag hem och såg på lf. Dom förlorade.
Nu ska jag göra SO sen ska jag se på Partaj :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar