Translate

fredag 28 mars 2014

A winner never stops trying

Veckan har gått så snabbt att det finns inte. Vilket är bra för är väldigt less på alla skolarbeten just nu. Jaja veckan har bestått av nationella, sjuk, låååång skoldag, träning, FREDAG.. Jag hade as ont i huvudet i tisdags så gick hem efter vårt nationella prov, sen var jag även hemma på onsdagen för jag hade dragit på mig feber.
Denna dag har varit väldigt bra faktiskt. Okej skolan SÖG. men allt annat. Har varit och klippt mig efter skolan. Det var väldigt behövligt. Sen har jag varit i Tunahallen och på LF. Var på LF med Amanda och vi hade väldigt kul. Vi snackade massa å så. Sen det bästa av allt, LF vann!!
Okej imorn ska jag nog vara i hallen hela dagen och döma och så, vi får se om jag hinner blogga.
78 dagar kvar <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar