Translate

onsdag 15 januari 2014

Hard times will always reveal true friends

Okej, jag ska vara ärlig och säga att skolan har gått svin fort. Snart har vi typ gått 2 veckor. Shit. Det enda vi har gjort är typ att göra klart vårt projekt. Imorn ska vi redovisa för föräldrar på kvällen sen äre over. Och det bästa av allt är att eftersom vi går övertid på torsdag mellan 6-8 så får vi vara lediga på fredag!! Så jävla skönt asså. Fast vi måste dock göra en utvärdering men det kan väl inte ta så länge eller?
Okej i helgen har jag haft fullt upp. Har inte haft tid att ens kolla på bloggen. I lördags var jag i hallen från 9 - 18… Dömde, satt i sek och var på boll å lek. Hade inte en ledig stund typ. Förutom uppvärmningarna. Jaja var skit trött när jag kom hem så jag somnade klockan 9 heheh i soffan. Var fett skönt att sova 12 timmar :). Sen på söndagen dömde jag 2 matcher sen tog jag det mest lugnt resten av dagen.
Men nu när jag väl har tid för bloggen ser jag att headerna måste fixas, mallen ska ändras å ja rent av ALLT!!  Får ta i tu med det när jag får tid över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar