Translate

fredag 17 januari 2014

All We Did was Laugh

Så J*vla skönt att vara ledig idag. Det enda jag verkligen måste göra idag är att gå till hallen och ha träning till mitt och Pernillas lag. Sen kanske jag far dit lite tidigare om jag inte har något att göra. Jaja jag vaknade typ vid 11 sen har jag inte gjort så mycket.
Redovisningen igår gick väl hyfsat bra ändå. Den hade ju kunnat vara bättre men men.
Resten av dagen (förutom träningen då) ska jag nog bara ta det lugnt och kanske se på några avsnitt OTH. As najs. Hade nästan glömt hur grym serien är. Snart kommer det också nya avsnitt TVD så ska se dom också ;).
Imorgon har jag inte så mycket på schemat heller. Ska kanske och kolla på min systers match hehe..
Jaja nu ska jag börja kolla på ny design hit. Kan behövas eller?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar