Translate

tisdag 10 september 2013

My eyes are blue but im seeing red

Går dagen och denna dag har varit kul men ändå inte. Skolan igår var så lång och jag hade ont i huvudet och typ kramp i magen.. Läskigt typ.. Men det var lite kul ändå..
Denna dag har jag också haft kramp i magen men for till skolan ändå. Det var faktiskt lite kul idag också.. Men bara lite smått. Det är vissa saker som är kul inte allt..
Igår hade vi bad.. Vi simmade 40 LÄNGDER!! Fattar inte riktigt hur 1km kan vara så lågt.. Det var jobbigt.
Jaja idag var jag en sväng i hallen innan jag och mamma drog till gymmet och körde vårt styrkepass. känns skönt nu efter.. Haha LOL nä men hejdå
En sak till.. Fick se vårt skolfoto idag.. Egopicsen.. Usch så där som på bilden känner jag efter det..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar