Translate

onsdag 11 september 2013

I just cant shake you out of my head

För att vara helt ärlig så var skolan ganska okej idag! Det var inte tråkigt och inte såhär weehoo vill bara stanna. Vi hade för lång dag men det har varit lite kul ändå.
Efter skolan for jag å simmade me mamma å elin. Sen efter det ville jag dra hem men elin ville stanna för att kolla på en träning som var i b hallen på Luleå energi arena. Vi kom hem vi 6 typ.
Då tog vi ut hundarna och sen har jag bara pluggat engelska. Har sovmorgon imorn vilket känns grymt skönt!
På fredag åker jag till min stuga för att vara där med min brorsa och hundarna. Resten av familjen ska på läger typ i närheten! Jag ska inte bara vara med min bror å de ska även hjälpa min morbror att filma lägret! Det kommer typ bli kul ;) Haha kommer typ bli najs ;) Haha
Jaja nu ska jag plugga lite mer så seeee uuuu laaaater :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar