Translate

lördag 28 september 2013

I'll be coming back for you!

Okej hur ska jag börja..
Kanske med det bästa om dagen eller hur dagen bara har varit. Tror jag sparar det bästa till sist!
Jaja Pernilla sov här igår ;) Vi var och såg LF och kom hem vi halv 12 :P Sen snacka vi å åt å bädda å sånt typ,
Idag har jag varit på stan med mamma och pernilla å elin. Köpte skor ;) Hahah nä men, sen var jag på LF. Dom vann med 7 typ. Vi hade as kul jag å Pernilla. Elin var även där med några vänner.
Det var dan i stora drag.
Just nu sitter jag och kollar på hotell till Stockholm eftersom jag ska dit den 13 juni eftersom den 14 juni så ska jag, pernilla och mamma å elin å elins kompis  och SE ONE DIRECTION!!! AS NAJSSS!
Bokade biljetterna imorse ;) Shit alltså! Jag å Pernilla har as bra platser ;) SHIT VAD JAG LÄNGTAR :D
Säljer även 2 biljetter om nån är intresserad! Ni kan kontakta mig via facebook eller nå sånt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar