Translate

torsdag 26 september 2013

Every day is beautiful, if you know where to look.

Dom senaste dagarna har jag typ varit sjuk så har inte orkat blogga.
Jaja idag hade vi sovmorgon till 10:40 sen hade vi svenska en timme efter de åt vi sen cyklade jag och pernilla till stan. Resten av klassen åkte typ buss förutom några som åkte moppe..
Jaja vi var typ där en halvtimme innan alla andra. Efter ett tag kom dom med moppen å de,, vi fick iaf vänta på resten av klassen i 30 min minst.
Sen såg vi en film med klassen som hette About a boy. Den var typ ok.
Efter fick vi nån arbetsuppgift av en gubbe där som vi ska lämna in på tisdag.
Efter det for jag och pernilla till pontus å simmade 40 längder.
Efter det for vi på basketträning med vårat lag! Haha dom är typ roliga.
Efter det har jag inte gjort nå. Skypat med pernilla men ska typ sova nu för är as trött så hejdddddddååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar