Translate

måndag 2 september 2013

If you ever fall, know that im right here

Hej!
HAr varit dålig uppdatering under helgen!
Har haft mycket att göra helt enkelt!
Har varit på invigning av Luleå Energi Arena! Det blev typ najs där inne! Allt blev typ nytt å fräscht! Haha nä men dom bjöd på bulla å godis å allt! Jag var där med Pernilla å elin
Sen har jag varit med Pernilla och sen i söndags hade vi middags gäster sen kom pernilla hit! Vi hade så kul som vi brukar typ!
Idag vare skola.. Kanske inte den bästa dan direkt!  Efter skolan cyklade jag och Pernilla till stan för att lukta på Our Moment! Det är one directions parfym! Den luktar väldigt gott :)
Sen for vi till mig å typ chilla å sen for vi till willys å köpte grejer..
Sen har jag varit på gymmet, de var jobbigt..
Det var en kort liten sammanfattning..
Ses kanske sen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar