Translate

onsdag 28 augusti 2013

Everything you do is magic

Denna kväll har varit awesome! Hahah skolan var väll mindre bra med tanke på att vi gick till halv 4... Jaja det gick faktiskt ganska fort som är tur. Sen efter det så for jag in till stan för att hämta ut biljetterna till bion! Sen gick vi runt lite och jag hittade en snygg mössa! Hahah ;) 
Sen vare dags för kvällens, veckans kanske till och med månadens händelse!  One Directions film på bio! Asså det finns inga ord som kan beskriva hur grymt bra den var! Den var helt enkelt awesome!  Nä men den var perfekt! Just som killarna själv då! ;) Haha..  Jag hade kunnat skriva värsta långa inlägget om allt kul och så i filmen.. Men jag har inte så mycket lust att skriva om det eftersom att jag är för trött och orkar inte.. Kanske imorn, om nu nån skulle bry sig! Eller så kan jag bara säga ganska enkelt! Filmen är bäst! Och om ni vill veta allt bra så gå och se den! Rekommenderar den starkt! Som jag skrev bästa filmen ever ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar