Translate

torsdag 22 augusti 2013

whenever i close my eyes, i picture you there

Jahapp, ännu en dag har gått! Tiden går lite för fort ibland! Men nu under veckorna klagar jag inte!
skolan var helt ok idag! Vi slutade klockan 1 och det mesta vi gör i alla ämnen är att prata om nationella! Det känns länge kvar dit men som jag skrev så går tiden för fort! Snart är 9an över och vi börjar gymnasiet! Jaja jag känner mig nervös inför nationella men tror jag kan få e ändå!
Jaja annars har jag varit med Pernilla idag! Vi gjorde inte så jätte mycket! Vi satt och sjöng massa 1D låtar! Haha vi ska nog inte satsa på att bli artister!
Efter maten så for jag och mamma till gymmet! Vi körde ett en timmas långt kondition pass! Jag var helt död efteråt! Men nu känns det lite bättre ;) Haha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar