Translate

onsdag 21 augusti 2013

Life is awesome, just live it well

Denna dag har varit ganska awesome! Haha nä men jo!
Dagen började med att jag bokade biljetter till premiären av this is us här i luleå! Så om en vecka vid denna tid sitter jag i biosalongen! Känns awesome! :D Haha tänk en hel film i 3D med dom bästa killarna på jorden!! Är sjukt taggad!

Annars har vi haft hkk och no och idrott och so! Vi slutade 3! Det var väll inte så farligt, med tanke på att det bara är första veckan och jag vet att det kommer bli jobbigt inom snar framtid!
Jaja efter skolan for jag till badhuset och simmade 30 längder! Känns bra! Haha nä men det är kul att simma! Imorn ska jag fara till gymmet, fast inte direkt efter skolan.

Jag har tänkt på en sak! Massa folk frågar just nu vilket gymnasium man ska gå och vad man vill bli! Det är frågor som kommer upp hela tiden! Det roliga är att man kan gå från en dag att man vill bli polis till en annan då man vill bli läkare! Känns som att det kommer bli ett svårt val att välja till gymnasium! Men man måste få göra misstag i sitt liv! Annars lär man sig aldrig! :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar