Translate

söndag 14 juli 2013

They don't know what we do best, thats between me and you, our little secret

Jag har varit på Luleå hamnfestival även idag! Idag har jag mest åkt karuseller och gått på marknaden! Men såg även markoolio och några till!
Sen har vi haft gäster! Först min ena moster med hennes familj, sen min mormor, min mormors syster och hennes man och sen min mammas kusin! Alla har varit här på middag! Det har varit najs :) Det är kul när man träffar släktingar man inte har träffat på länge! DEt har jag börjat märka på senare dagar :P. Haha.. Men det är kul och träffa mina andra släktingar också..
I morgon tror jag inte att jag ska göra så mycket! Ska nog börja planer att åka till olika släktingar och hälsa på! Hoppas jag hinner några innan sommarn är slut! Det är mycket roligare att vara hos folk då! ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar