Translate

fredag 12 juli 2013

It All Make Sense To Me

Nu blir det lite av den senaste veckan här i ett inlägg! Orkar inte ta upp små saker men går på dom stora grejerna!
OBS! Detta kommer bli ett långt inlägg..  Men läs det om ni orkar! 

Vi börjar med min 15:de födelsedag :). Hade några kompisar här och så vidare. Fick lite grejer också men mest pengar har jag fått :)
Dan efter jag fyllt år åkte jag och min familj och mina mostrar + deras familjer och min mormor till vaasa i finland :). Det var väldigt kul! Vi var på en nöjespark där man fick åka hur många karuseller man ville! Det var fett najs jag åkte alla :D sen dan efter åkte vi på ett badland! Det fanns massa vattenrutschbanor! Det var också fett najs :)

Sen gick typ hela måndagen till att åka hem från vaasa. Jag och min syster stannade i kalix med min moster!

Dagen efter så kom ändå mina föräldrar och hämtade mig och vi åkte till min stuga!
Det var massa släktingar där jag inte har träffat på länge så det var kul att träffa dom! ;)
Annars har jag badat och umgåtts med släktingar där!

Kom hem idag vi 4! Då åt jag och duschade sen for jag och Elin och Pernilla till RIXFM festival! Det var as najs!  Danny var lugnt bäst, sen Anton Ewald och sen var också Zara Larsson och Robin Stjernberg bra! Det har varit en as najsig kväll! Vi åkte även massa karuseller! 2 karuseller trodde jag aldrig att jag skulle våga åka men tillslut gjorde jag det ändå! ;) Känns ju ganska kul nu efteråt. Man fick en liten kick ändå :P

Här kommer lite bilder från veckan :P














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar