Translate

tisdag 26 mars 2013

I want to forget this hard time and move on, even if i can't

Hej!
Har inte haft tid till bloggen under måndagen och idag. Har haft 4 prov + en väldigt massa annat.

Så vi börjar med igår, var på skolan som vanligt fast fick så väldigt ont i huvudet så jag for hem innan sista lektionen. Jag har haft väldigt mycket och tänka på fast inget egentligen hat gått så bra. Kan vara anledningen till min huvudvärk. Jag gick iaf hem och sov typ. Sen kom min moster som skulle sova hos oss. Vi prata massa och hade de trevligt.

Idag då? ja idag hade jag cirka 3 prov. Usch tror iaf att det gick bra. Fast när man tror det så brukar de ha gått helt fel. For till hallen efter skolan och chillade. Nu äre 2 dar till scania om jag har skrivit nå om de men vi är iaf inbjudna ;). Najs :D Jaja nu är jag helt slut efter alla prov m.m. Ska typ gå och sova men vill beställa ett par basketskor som jag hittade.. Dom är jätte snygga :D
Såhär ser dom ut :D As snygga :D
Jaha nu blev jag väldigt trött så hejdå :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar