Translate

torsdag 12 juli 2012

You don't know your beautiful

Hej!
Har fått lite frågor om att jag borde blogga. Så så kastar jag upp nå litet. 
Igår kom min mammas kusin hit med sitt barn som är 2 dagar yngre än Hugo. Hon sov hos oss. 
Min kusin kom också. Vi tvättade min mammas kusins bil och tjänade nån krona.
Idag har jag först varit och köpt skor (ett par foppa tofflor och ett par skor till hösten). Sen gick vi en sväng till barnens hus och då köpte jag en grymt nödvändig affisch om ni frågar mig :P. 
Sen kom jag hem ett tag och sen kom Nuzura och Fa hit så då for vi till storheden och köpte nå gummibåtar som vi for ut och rodde me. De var väldigt trögt i början men sen hitta man flyttet :P.
Annars har jag inte gjort så mycket. Såg en skräck film igår kväll och sen skulle min mammas kusin gå och skrämma först mig sen min syster och kusin. Jag blev inte så rädd som dom blev. Dom skrek :P Hahah nu orkar jag inget mer efter att de känns som att jag har skrivit en hel BOK :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar