Translate

onsdag 11 juli 2012

My hearts a stereo, it beats for you so listen close

Hej!
Har inte hunnit blogga på senaste. Har varit i stugan. I fredags var jag även på en marknad i pajala. Blev ett linne med väldigt fin text på och karusell biljetter, remmar och en munk. Nice ;) Var där med min moster, min kusin martin och mina mindre kusiner Emelie och Linus och min mosters ''kille'' Magnus min syster var även med. Jag gick mest med martin och elin :P.
Sen har jag badat massa och bara varit och träffat folk. Har varit 3 gånger i finland och handlat alkohol fri cider. Den var jätte god :P
Vi åkte hem på måndags kväll typ vi 8 för igår på morgonen så kom nån som ska köpa vår bil. Men egentligen så skulle vi ha åkte hem idag :P
Annars har jag inte gjort så mycket.  har jag blonderat håret. Blev inte så jätte ljust men ljusare iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar