Translate

onsdag 28 mars 2012

Save your heart for someone who cares.

Hej! ska skriva om dagen igår bara för att den var så bra :P.
Denna började med en sovmorgon till 10 i 10 ( vilket inte var helt fel.). Sen skolan gick väl ganska fort och sen hade jag träning :D. De var en kul träning. Sen när jag kom hem så håller jag just nu på att testa alla möjliga sätt för att bli frisk från en till förkylning ( åker till norrköping om 1 vecka) så jag satte mig i bastun och sedan drack jag the.. Efter sllt detta så var de kvällens eller agens höjdpunkt på TV. Dom visade LF på 24 norrbotten :). De kan jag väll säga var den skönaste segern på hela säsongen :). Dom vann efter en jämn match :). Efter förlängning   till och med :P. Match vinnarna i Lf var Emil Salon och Andreas Person :D. Men de var Andra som också var som till exempel Ramsey ( stavning) och Posic. :D Nice match asså :). Lf lder nu med 2- 1 i matcher. Och dom spelar kvartsfinal.

Idag då:
Skolan var den längsta dagen på veckan till hela 10 i 4!!!. Men de gick ganska fort iaf. Sen for jag hem och åt och for sedan på Northland. Dom spelar ju semi. Dom vann ganska stort och leder nu med 2 -1 matcher dom med :). De går bra för sveriges basket huvudstad! Bättre än hockey iaf.


Imorn blir de lite sammanfattning om mina basket veckor som kommer :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar